De bezoekers een warm welkom heten met digitale bezoekersregistratie. Dit is wat je wilt. Dit geldt net zo goed voor medewerkers, cursisten of leveranciers. Met een goed systeem kan je alles op een goede manier aanpakken. Je kan ze op een gemakkelijke manier laten aanmelden met aanmeldzuilen en QR-codes. Ook kan je zorgen dat bij het verlaten van het pand het afmelden gemakkelijker wordt. Ook kan je het systeem aan de BHV app van de bedrijfshulpverleners koppelen. Zo heb je real-time een volledige calamiteitenlijst. Dit is echter lang niet het enige. De systemen kunnen een oplossing voor allerlei zaken bieden. Hoe werkt een bezoekersregistratiesysteem?Wanneer je met een bezoekersregistratiesysteem op Reflex-Online.com werkt, dan is dat heel simpel. Je laat afspraken maken via een portaal of agendasysteem zoals Office 365 of Outlook. Je kan de bezoeker een bevestigingsmail in jouw huisstijl toezenden. Bij aankomst is het aanmelden gemakkelijk dankzij de aanmeldzuil. Je kan dan ook direct akkoord krijgen op de huisregels. De ontvanger krijgt een mail of app dat de bezoeker aanwezig is. Gaat de bezoeker weer weg? Dan kan deze zich netjes afmelden. Zo heb je altijd een compleet overzicht van alle aanwezigen en voldoe je aan alle regels. Regels op het gebied van veiligheid naleven is bijvoorbeeld wel heel belangrijk. Wat kan je ermee?Wanneer je een bezoekersregistratiesysteem gaat gebruiken, dan kan je deze registratie direct flink verbeteren. Daarnaast maak je het voor iedereen gemakkelijker met de aanmeldzuil. Ook kan je bezoekersstromen en wachtrijen gemakkelijk stroomlijnen. Het is ook fijn om dankzij de digitale receptie beter mogelijk om te zorgen voor vrije handen bij de receptiemedewerkers. Het is fijn om dit met een goed systeem allemaal te kunnen regelen. Wanneer je hierin investeert, dan zal je ook merken dat dit al snel veel zal opleveren. De voordelen van een systeem voor bezoekersregistratieDe voordelen van digitale bezoekersregistratie zijn dat het een professionele uitstraling biedt. Ook heb je altijd een actueel overzicht van alle aanwezigen. Het is ook gemakkelijk om iedereen akkoord te laten gaan met huis-, hygiëne- en veiligheidsregels die gelden. Ook heb je inzicht in wie er nog komen en gaan. Zo kan je ook zorgen voor kortere wachttijden. Op die manier maak je het ontmoeten een stuk gemakkelijker. Het juiste systeem zorgt er bovendien voor dat een papieren inschrijfboek overbodig wordt. Het is dus voor alle betrokkenen eenvoudiger, niet alleen voor gasten, maar ook voor de medewerkers.
|